بازیهای فوتسال جام رمضان یادبود شهداء اصناف
۱۳۹۳/۰۵/۲۶
برگزاری همایش اصناف پلیس امنیت ملی
۱۳۹۳/۰۵/۲۶

مدیرعامل مخابرات فارس گفت : شماره تلفن های ثابت این استان از ۱۲ شهریورماه امسال دگرگون می شود

بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، اجرای مصوبه دولت و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، طرح هم کدسازی تلفن های ثابت این استان از ۱۲ شهریورماه امسال اجرا و شماره های تلفن دچار دگرگونی می شود.وی افزود: با اجرای این طرح از تاریخ مذکور، به تمام شماره تلفن های مشترکان در کلانشهر شیراز رقم سه اضافه می شود و شمارهای تلفن ثابت شهر شیراز بدون هیچگونه تغییر دیگری هشت رقمی می شود.
این مسوول بیان کرد: اما در سایر شهرستان های استان فارس علاوه بر افزوده شدن یک عدد به ابتدای شماره، کل شماره نیز دچار تغییراتی خواهد شد.
مدیر عامل شرکت مخابرات فارس ادامه داد: بر این اساس، به ابتدای شماره تلفن های شهرستان های شمالی استان مانند آباده، اقلید، بوانات، خرم بید، مرودشت، سعادت شهر، ارسنجان، کازرون، نورآباد و توابع آنها عدد چهار اضافه می شود و مشترکان در شماره تلفن های خود تغییراتی را نیز شاهد خواهند بود.
محمودی افزود: مشترکان تلفن ثابت در شهرستان های جنوبی استان فارس مانند لار، لامرد، خنج، اوز، گراش، مهر، فسا، داراب، نی ریز، استهبان، جهرم، قیر و کارزین و توابع آنها نیز علاوه بر اینکه عدد پنج را در ابتدای شماره تلفن های خود خواهند داشت، تغییراتی را نیز در کل شماره تلفن ثابت خود مشاهده خواهند کرد.
وی گفت: با اجرای این طرح، هموطنان سراسر کشور نیز برای برقراری ارتباط با تمام شهرهای استان فارس از پیش شماره ۰۷۱ به جای ۰۷۱۱ استفاده خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *